Všetko o cs (1) | |||||||||||||||||||||||||
- STRÁNKA SA REKONŠTRULUJE --- STRÁNKA SA REKONŠTRULUJE --- STRÁNKA SA REKONŠTRULUJE -
V rubrike ,,zhrnuté info o cs (1)“ sú tieto veci: - servery - ako na AWP - skáčeme bunnyhop - tvoríme spraylogo - HL Logo Creator - pád bez zranenia - ako urobiť screenshoty - úžitočné príkazy - slovník pojmov v counter-strike - ako na vlástné spraylogo? - ako zmenšiť ping? - ako si zvýšiť FPS na 100? - download programy - download radary - pozadia do cs (pozadie do Hlavného menu) Servery 213.192.58.198:27015
Asi väčšina ľudí si teraz povie že "načo tento návod". Screenshotovať je jednoduchá vec a preto tento článok považujú za zbytočnosť. Avšak stále sa nájdu ľudia ktorý nevedia ako na to. Sťahujú rôzne programy , na to aby mohli robiť obyčajnú fotku obrazovky. Mi si teraz ukážeme ako spravíme screenshot jednoducho, bez žiadneho programu!Killz0ne pub#2 (cd req) 217.119.123.100:27016 **RACT 2** 217.23.245.110:27015 **RACT 1** cs.gign.lv:27015 GIGN 1.6 v6.28 / csdm / CD 4.29 84.245.83.249:27016 Cnet.sk 1.6 80.72.34.203:27015 Fragmania 213.182.192.59:27015 DOLE CS 1.6 nonsteam game.nomi.cz:27014 NOMI team Public CS 1.5 217.23.240.72:27015 UPCsk_Chello_CS 147.175.10.205:27015 B-side #1 213.29.14.25:27018 HUSITA NoSteam Public C-D req. 213.29.14.25:27017 HUSITA Free Public 81.31.26.190:27015 CZFree.net Gamezone CS Public 82.99.161.242:27017 -=TreBeach iNsiders II =- CS 1.6 cspublic.eyeballers.net:27015 EYEBALLERS Public Server 212.174.70.62:27015 CS2.Oynayalim.Net -- v1.6 [FF] 212.80.95.160:27016 Pool-litres c(_) CS 1.6 free C-D 147.175.10.205:27021 B-side jump to sky 147.175.10.205:27017 B-side deathmatch 213.160.114.140:27015 Beschwa.co.uk | CS 1.5 62.40.84.239:27015 BoTnet OldSchool 195.113.79.5:27015 Underground CS 1.5 Free server C-D 147.229.196.159:27017 [Manesky] Server (C-D 4.29 req.) 81.95.102.166:27015 Forever Servers CS 1.5 Public n4s1.cyber-fight.com:27015 -n4s-#1 C-Death required -Kosova- 213.151.78.182:27015 Orange&Green KVE 1.5 Server cracknutý cs.blue66.ro:27015 Matrix CS Server 147.175.10.205:27016 B-side old school 80.233.240.28:27015 PRO CS 1.5 #1 WAR3FT 62.40.84.239:27016 botnet pub2 200.51.255.21:27015 3DGames.com.ar CS 1.5 #01 (C-D) cs1.xfire.cz:27015 cs1.xfire.cz 147.175.10.209:27022 [Dragons].SK server1.cstrike.sk:27017 www.cstrike.sk | Alfa server4.cstrike.sk:27017 www.cstrike.sk | Delta server3.cstrike.sk:27017 www.cstrike.sk | Gamma 213.215.94.165:27016 LokalNet CS1.6 Server 82.142.70.165:27015 Chameleon TM | CS: Source Public server 195.95.205.4:27020 |SVK|BANnet WAR3FT cs1.6 serwer + savexp 147.229.214.135:27017 B2K | CS 1.6 Server-PATCH 23B! nonsteam server.thorsteinar.sk:27015 TS Div Slovaka CS 1.5 Public 100Mbit cs.regnet.cz:27015 Counter-Strike 1.6 server 84.47.84.154:27015 BiN-RiSE cs.v1.6 server2.cstrike.sk:27017 www.cstrike.sk | Beta 213.151.254.174:27015 Kryha CS 1.5 Profi 195.95.205.4:27020 |SVK|BANnet WAR3FT cs1.6 serwer + savexp 193.87.45.24:27015 ZAPHOD.SK (no-steam) CD ON 84.42.151.217:27000 |[ WWE-SmackDown! ]|-|[CS 1.6]| 84.47.84.154:27015 BiN-RiSE CS.v1.6 cs.regnet.cz:27017 RegNet W3XP NonSteam Server 213.195.198.8:27015 Bubakovsky [NS] CS 1.5 172.16.16.92:27015 DreamNet CS1.6 NoCD server cs.imafex.sk:27016 CS 1.6 Imafex Steam server uz bez C-D 83.227.20.16:27015 Jonkoping-online.se [BBB,24/7] 81.95.102.166:27015 Forever Servers CS 1.5 Public 172.16.145.106:27017 www.marek.czechian.net [mm.sk] 84.237.138.214:27015 [Shadow clan] PuB server No-CD 84.47.73.231:12646 Combat Nonsteam server 1.6 CD requied 82.142.70.165:27015 Chameleon TM | CS: Source Public server dadazik.ru:27015 Dadazik.ru 1.6 Server 193.87.160.180:27016 SVK STRENIX CS 1.6 213.215.80.8:27016 Imafex CS 1.6 CDRequired - SVK server 81.0.237.209:27015 [KAL.CZ] WC3 XP CS 1.5 #1 62.168.116.85:27016 Private CS 1.6 NonSteam Server 62.168.116.90:27015 Slovak badAss 62.89.65.170:27015 Killnet 195.78.44.20:27017 LMX-Net 1.5 server 62.168.116.85:27015 Zaphod CS 1.6 NonSteam Server 81.0.254.35:27015 =BiA= Public www.bia-gaming.com 158.197.112.60:27017 Forever Servers CS:Source Public#3 213.194.119.180:27015 team.kNc | Klarnet CAfe # <66> Nonsteam 62.24.64.10:27017 CS server [1] Warcraft3 XP cs.counter-strike.sk:27016 e-Sports.Sk | Panoramix Jump Server cs.counter-strike.sk:27015 e-Sports.sk | Panoramix 1.6 killzone.no-ip.org:27017 KILLZONE: SOURCE [SK - CZ] 213.202.204.211:27015 www.the-tribals.de || 1.5 213.81.176.103:27015 len od 19.00- 24.00 217.67.20.100:27015 PROXIS CS:S Server 200.42.3.227:27016 ---===] * MaXiMuM p.K * [==-- 213.151.202.174:27015 Pikachu CS 1.6 Server cs3.skynet.lt:27015 SkyNET CS3 Game Server 213.149.229.7:27015 | ReMhost.net | [ NewRaze AreNa ] noodels.demon.nl:27015 -=TJ=-Noodels server [NL] paruka.sk:27015 PaRuKa CStrike 1.5 Public Cracked C-D req cs.lol.ba:27015 Logosoft Counter-Strike 1.6 Server 217.67.20.171:27015 ATLANTIS CS:S server 212.89.236.146:27018 SNIPER (AWP maps) 212.89.236.146:27017 FUN (FY maps) 212.89.236.146:27016 DE-CS 212.71.143.70:27065 FragHunter.net - Source 212.89.236.146:27015 ICEWORLD ONLY Ako na awp?Určite sa vám už stalo, že ste v nejakom deme/videu videli, alebo na serveri stretli skillera AWPáka a snažili ste sa od neho odkukať „ako sa to robí“. Ale nech ste to skúšali akokoľvek dlho, všetkými možnými aj nemožnými spôsobmi, nedarilo sa vám ho napodobniť. Alebo ste sa v zručnosti s AWP dostali na určitú úroveň a chceli by ste ísť ešte vyššie, ale nejde to a vy stále stagnujete? Tento článok sa vám pokúsi odpovedať prečo a ako na to. Vývojári CS-ka resp. HL-enginu sa stále snažia čo najviac priblížiť súboje v tejto hre realite, čo má pre nás hráčov jeden dosť podstatný nepriaznivý dôsledok - nepresnosť zbraní pri streľbe a obzvlášť pri streľbe z AWP. Takže teraz sa pozrieme na to, ako si trošku pomôcť.Spawn JumpPredstavte si teraz nasledujúcu situáciu: Máte AWP, túlate sa po mape (samozrejme na publicu! a hľadáte, koho by ste „sejmuli“. Zrazu proti vám vybehne protivník s automatom a spustí na vás „fullaut“. Prvé čo urobím ja (a urobí to asi väčšina hráčov), ak to do mňa šije je, že vyskočím (to je asi jediný pohyb, ktorý vám engine hry okrem otáčania sa vo chvíli keď to schytávate dovolí urobiť a okrem toho to rozhodí mierenie protivníka a dá vám trochu viac času na akciu) a vo vzduchu mierim a zoomujem AWP-ko na protivníka aby som ho po dopade odstrelil. Vo vzduchu strieľať s AWP nemá zmysel, netrafíte absolútne nič ani pri perfektnom zamierení so zoomom. Kľudne si to skúste - pustite si nejakú mapu, kde sa dá kúpiť AWP, znížte si gravitáciu cez sv_gravity 1 napr. na 1, vyskočte a strieľajte, či sa trafíte aspoň do nejakého okna. Ale späť k nášmu stretu AWP vs. „fullaut“ automat. Ak by ste hneď po dopade s AWP vystrelili na protivníka takmer na 100% ho netrafíte. Prečo? Preto lebo mrcha engine hry napodobní skutočný život a po dopade na zem „rozhodí“ presnosť zamerania zbrane. Východiskom je chvíľku počkať a až potom vystreliť. Lenže na to už nebude čas - to už budete mŕtvy. Lepším spôsobom je využiť chybu/vlastnosť enginu hry a „okabátiť“ ho: Všetko čo som vyššie písal o výskoku a dopade s AWP a rozhodení mierenia neplatí keď skočíte alebo dopadnete smerom dozadu. V praxi sa to teda robí tak, že vyskočíte a v momente keď ste vo vzduchu stlačíte klávesu pre pohyb dozadu (stačí len krátko stlačiť a pustiť, nemusíte ju stále držať). Týmto sa rozhodenie mierenia po dopade neprejaví a vy môžete ihneď strieľať a fragovať. Tento skok sa volá tzv. „Spawn Jump“. Samozrejme dá sa/treba ho použiť aj v prípade, že niekde vyskočíte s AWP-kom spoza nejakej krabice (alebo z nej zoskočíte) a hneď chcete páliť po protivníkovi.Fast-Zoom a No-ZoomĎalšou „nepríjemnou“ vlastnosťou AWP-ka je, že bez zoomu nestrieľa presne, t.j. nie do stredu obrazovky (presne ako v real živote :). Jednoduchý test: Zazoomujte na nejaké miesto na stene, odzoomujete a bez pohnutia myši strieľajte bez zoomu. Strely bude rozhadzovať kade-tade, len nie tam kde by malo. Toto sa rieši dvoma spôsobmi: tzv. Fast-Zoomom alebo No-Zoomom (podľa toho čo práve potrebujete). Ako už hovorí samotný názov Fast-Zoom, jedná sa vlastne o rýchle (ale fakt bleskové) zazoomovanie a okamžité vystrelenie z AWP. Niekedy to zazoomovanie ani nevidno, také je rýchle. Toto zabezpečí že AWP-ko strelí do stredu obrazovky. Samozrejme chce to cvik (veľa cviku) keď takto chcete fragovať. Dôležité je, nacvičiť si mierenie AWP-kom bez zoomu. Niektorý „borci“ si dokonca kreslia na obrazovku monitora v strede fixkou bodku (čo je vlastne cheat, presne ako ten, ktorý mieridlo urobí softvérovo). No a pretože človek je tvor lenivý a väčšinou sa mu nechce trénovať a cvičiť, sniperi používajú na Fast-Zoom script, ktorý to rýchle zazoomovanie a vystrelenie urobí za nich. A keďže som na vás dobrý, stačí, keď si ho skopírujete do svojho konfigu, tu je jeden príklad:alias +fastzoom "+attack2; +attack" alias -fastzoom "-attack2; -attack; wait; slot2" bind "X" "+fastzoom" Ďalšie maličkostiPre lepšie mierenie s AWP použite príkaz gl_spriteblend "0". Tento príkaz s parametrom „0“, má 2 využitia. Jednak zhrubší mierenie na sniper zbraniach (čo sa prejaví trochu rozmazaným sniper zameriavacím krížom, ale zase nemusíte mieriť až tak presne a trafíte!) a vypína filtrovanie krvi, čo pridá fps a dá efekt veľkej naozaj veľkej krvi. A nakoniec ešte jeden postup. Pre lepšie trafenie protivníka niektorí hráči používajú ešte drobné trhnutie/posunutie sniperky presne v momente výstrelu (tuším, že tento postup má aj nejaký názov, ale už si nespomínam). Toto vraj zabezpečí, lepšiu úspešnosť trafenia aj keď nemáte presne namierené. Toto však nemám overené, takže to nechám na vás. Vyskúšajte či to funguje a uvidíte. Tak to by bolo asi všetko. Zo mňa (hneď z niekoľkých praktických dôvodov) nikdy nebude vinikajúci AWP-kár ale vám ostatným to dúfam pomôže. Takže trénujte a fragujte! zabezpečí prepnutie na pištoľ okamžite po výstrele (keby ste chceli napr. nožík tak tam dáte „slot3“ atď.) a miesto toho „X“ si tam môžete dať klávesu ktorá sa hodí vám. Druhým spôsobom ako „skillovať“ s AWP je použiť tzv. No-Zoom. Taktiež sa na to využíva chybu/vlastnosť enginu hry. Robí sa to takto: Prvú strelu vystrelíte klasicky, teda zazoomujete a potom vystrelíte. Po výstrele však nepúšťajte attack ani neprehadzujte na inú zbraň, len ho stále držte a strieľajte no-zoom (AWP už nezoomuje). Toto zabezpečí, že AWP bude „strieľať“ stále do stredu obrazovky (teda tam kde mierite). Ešte vysvetlím to „strieľať“ v úvodzovkách: Ono to vlastne bude graficky strely rozhadzovať ako pri klasickom strieľaní bez zoomovania, ale damage, teda hity to bude robiť presne v strede obrazovky kam mierite. Tento spôsob sa veľmi dobre hodí, keď sa na vás valí horda protivníkov.Skáčeme BunnyhopBunnyhop je veľmi užitočná vec. Keď sa ho naučíte a idete s awp ste (takmer) neporaziteľný. Prejdime k návodu: 1.) Rozbeh - rozbehneme sa (držíme dopredu), keď sa rozbehneme stlačíme strafe doprava zároveň točíme myšou doprava... 2.) Prvý skok - po rozbehu, v momente keď budete držať doprava pustíme kláves dopredu a hneď na to skočíme, čím presnejšie tým lepšie, pri momente keď ideme skočiť by sme nemali točiť myšou... 3.) Vo vzduchu – tu držte strafe doprava a zároveň tak isto točíte myšou, proste musí to ísť rovnako strafe/myš, môžete robiť aj napr. multistrafe, aby ste čo najďalej doleteli... 4.) Prvý dopad a druhý skok – po dopade hneď jump (nehýbeme myšou), proste to musíte trafiť kedy skočiť, nie skoro nie neskoro... nebojte sa to trafíte... potom sa presmerujeme napríklad doľava... a tak ďalej... Tvoríme spraylogo - HL Logo CreatorTvoríme spraylogo - HL Logo Creator 1. Stiahnite si program Half-Life Logo Creator. Je viacero verzii, ale nie všetky fungujú. Odporúčam 1.0 ktorú si môžte stiahnuť v sekcii download. 2. Nájdite si obrázok, ktorý chcete použiť ako logo. Obrázok musí mat rozlíšenie v násobkoch 16. Od 16x16 do 256x256. Napr.: 16x64, 96x112 atď. Ak ma obrázok iné rozlíšenie, tak si ho upravíte v tomto programe. 3. Otvorte obrázok v "HLC", upravte rozmery (pripadne farbu) obrázka. Veľkosť obrázka je obmedzená. 4. Nastavte si cestu, kam sa ma súbor uložiť. 5. Kliknite na Make "WAD". 6. Vytvorený súbor "pldecal.wad" premenujte na "tempdecal.wad" a skopírujte ho do adresára "cstrike" (musíte prepísať pôvodný súbor). 7. Spustite C-S a spray. Dobrá rada!: Ako sa môžte dočítať na viacero portáloch, keď vytvoríte spraylogo nemôžte nič robiť v nastaveniach, inak sa logo zmaže. Ale ak sa na súbor "tempdecal.wad" nastaví atribút "read only" môže sa otvárať aj Options a logo sa nevymaže. Ak sa náhodou vymaže, staci "reconnect". Netreba nanovo prepisovať súbor. Prajem príjemné sprayovanie Pád bez zraneniaCounter-Strike sa ako-tak pokúša simulovať reálnu fyziku a pokiaľ ide o gravitáciu, zdá sa, že sa mu to aj darí. Pády v tejto hre majú za následok stratené percentá na zdraví, poprípade okamžitú smrť. Faktom ale je, že programátori Half-Life vniesli do engine zopár chýb, ktoré umožňujú hráčom robiť celkom zaujímavé kúsky. Pred pár rokmi bol vynájdený edge-bug (edge = hrana, okraj; bug = chyba). Umožňuje hráčom padnúť z akejkoľvek výšky na tvrdý predmet bez zranenia, ba dokonca vydania zvuku. Ako ale vyplíva z názvu, týka sa len pádov na hrany objektov. Ak stojíte na veži 100m vysokej a okolo veže je plochá pláň, skokom dolu sa pravdepodobne aj pochováte - edge bug v takýchto prípadoch nepomáha. Jump-bug (jump = skok, bug = chyba). Výsledkom je pád bez zranení a nutnosti padnúť na hranu. To znamená, že je možné padať na rovné plochy smrteľnými pádmi, bez zranení. Ako na to: pád, skrčenie sa (držaním klávesy), výskok v skrčení, pustenie skrčenia v momente dopadu. Technika vyžaduje stabilné FPS (tak ako aj edge-bug) a presné načasovanie. Celkovo je podľa xj.eu jednoduchšia ako edge-bug. Pravdepodobnosť úspešnosti sa ale znižuje s rastúcou výškou, čo je presný opak edge-bugu. Ako urobiť screenshoty 1. Budeme potrebovať program Skicár, Paint, alebo Malování - záleží od typu OS (mal by byť v každom windowse) ktorý si otvoríme, minimalizujeme aby sme sa stým potom už nemuseli zaťažovať. 2. Spustíme counter strike a vo chvíli kedy chceme urobiť fotku obrazovky stlačíme klávesnicu print screen viď obrázok: Pozor! Klávesa sa môže volať aj inak. záleží od typu vašej klávesnice. Napr. PrtSrc, SysRq. 3. Obrázok je uložený v pamäti počítača. Urobili sme podobnú akciu ako "kopírovať" čiže teraz to musíme niekam "prilepiť". Otvoríme Skicár a pomocou skratky CTRL + V (prilepiť) vložíme do skicára nami urobený screenshot. teraz by sa vám mal zobraziť v ploche pre kreslenie. 4. Obrázok nakoniec uložíme do požadovaného formátu (najlepšie PNG), skicár zavrieme a máme SCREENSHOT! Užitočné príkazyPríkazy budeme samozrejme jednotlivo zadávať do konzoly (kozlolu spúšťame pomocou klávesnice " ; " nájdeme ju pri číslici 1 a pod ESC ) Pomocou týchto príkazov si zlepšíte kvalitu hry, hratelnosti. _cl_autowepswitch "0" - po prejdení po zbrani Vám zoberie zbran ALE Vám ju nehodí do ruky cl_crosshair_color "255 255 255" - biele farba mieritka con_color "255 255 255" - biela farba písma pre lepšiu viditelnosť cl_dynamiccrosshair "0" - pri behu alebo výskoku Vám nerozťahuje mieritko hud_fastswitch "1" - pokiaľ premieňate zbraň z 1 na 2 nemusíte potvrdzovať kliknutím crosshair "0" - na AWP(sniperka) nebudete mat bodku v mieritku netgraph "1" - zapne vám veľmi užitočnú pomôcku - netgraph. toto máte pár asi najužitočnejších príkazov. Je ich samozrejme viac čo sa vám môžu hodiť, ale tie doplním neskôr. Slovník Pojmov v counter-strike
|
Pozadie do cs (pozadie do Hlavného menu)
Pozadie rozbaľte a vkladajte do Valve\cstrike\resource\background